İsmail ERTON, Yrd. Doç. Dr.

İsmail ERTON

İletişim Bilgileri

Telefon:8534
Ofis:AYDAM, Hukuk Fak. Z-07
Bağlı Olduğu Bölüm:Mütercim Tercümanlık Bölümü
http://awac.atilim.edu.tr/tr/
Özgeçmiş

Akademik Dereceler

DereceAlanÜniversiteYıl
Doktora İngiliz Dili Eğitimi Hacettepe Üniversitesi 2004
Yüksek Lisans İngiliz Dilbilimi Hacettepe Üniversitesi 1997
Lisans İngiliz Dilbilimi Hacettepe Üniversitesi 1994


Akademik Ünvanlar

DereceÜniversiteAyYıl
Yardımcı Doçent Ocak 2007


Araştırma Konuları

Eğitim Pedagojisi, İngiliz Dili Eğitimi, İngiliz Dil Bilimi, Linguistics, Çeviribilim


Yayınlar

SCI, SCI-E, SSCI ve AHCI

İsmail Erton (2014), Discourse Analysis in Translation Education at the University Level: an Assessment of Students’ Attitudes, Journal of Education, 29(1), 114-125

İsmail Erton (2010), Relations Between Personality Traits, Language Learning Styles and Success in Foreign Language Achievement, Journal of Education, 38, pp.115-126

İsmail Erton (2000), Contributions of Discourse Analysis to Language Teaching, Journal of Education, 19, pp.201-212

Diğer Hakemli Dergiler

İsmail Erton (2017), Types of Competence in Linguistics: A Review of Processes and their Implications in Human Perception and Action, Ankara University - The Journal of the Faculty of Languages and History-Geography, 57(1), 157-170

İsmail Erton, Yasemin Tanbi (2016), Significance of Linguistics in Translation Education at the University Level, Journal of Language and Linguistic Studies, 12(2), 38-53

İsmail Erton (2015), Çeviri: Bir Çokyönlü Düşünme ve Uygulama Alanı, LITTERA, 34, 171-176

İsmail Erton (2007), Applied Pragmatics and Competence Relations in Language Learning and Teaching, Journal of Language and Linguistic Studies, 3(1), pp.59.71

İsmail Erton (2006), Semiotic Nature of Language Teaching Methods in Foreign language Learning and Teaching, Journal of Language and Linguistic Studies, 2(1), pp.73-86

İsmail Erton (2000), Difficulties in Teaching Grammar: A Discourse Perspective, Language Journal, 1, pp.63-67

İsmail Erton (2000), Current Status of Applied Linguistics and Its Place in Language Teaching, Language Journal, 6, pp.27-35

İsmail Erton (2000), Learning Styles in Foreign and Second Language Teaching, Language Journal, 9, pp.56-60

İsmail Erton (1999), Key Concepts in Reflective Teaching: An Alternative Approach to Teacher Education, Language Journal, 11, pp.23-28

Kitaplar

İsmail Erton (2004), Relations Between Personality, Language Learning and Teaching: The Contribution of Personality Traits (Introversion, Extroversion, Ambiversion) to the Development of Language Learning Styles and Strategies and Their Effects on Student Success in Foreign Language Achievement at University Level, Hacettepe University, pp.1-250

İsmail Erton (1997), A Contrastive Study of English and Turkish Interrogatives: A Discourse Perspective, Hacettepe University, pp.1-150

Makaleler

İsmail Erton (2017), Eğitimin Teknoloji ile Sınavı, Herkese Bilim Teknoloji Dergisi, 27.01.2017

İsmail Erton (2016), Y Kuşağı ve Teknoloji Kullanımı, Herkese Bilim Teknoloji Dergisi, 26.08.2016

İsmail Erton (2016), Yabancı Dil Eğitim ve Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, Herkese Bilim Teknoloji Dergisi, 03.06.2016

İsmail Erton (2015), Neden Yazı Yazamıyoruz?, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, 31.07.2015, 20

İsmail Erton (2015), Üniversite Eğitiminde Kurum İçi Kalite Kontrolü ve Sürekliliğinin Sağlanması, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, 27.05.2015, 20

İsmail Erton (2015), Y Kuşağı ile Yaşam, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, 03.04.2015, 20

İsmail Erton (2014), Üniversitelerde Kalite Yönetimi, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, Ankara, 1384, 20

İsmail Erton (2014), Eleştirisel ve Yaratıcı Düşünceyi Öğrenmek, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, Ankara, 17.01.2014, 20

İsmail Erton (2014), Avrupa Birliği Eğitim Politikaları ve Türkiye, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, Ankara, 23.05.2014, 20

İsmail Erton (2014), Yansıtıcı Öğretim ile Eğitimde Kalite Kontrolü, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, Ankara, 11.07.2014, 20

İsmail Erton (2013), Akademik Yazım ve Akademisyenlik, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, Ankara, 1373, 20

İsmail Erton (2013), Nasıl Bir Eğitim ve Araştırma?, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, Ankara, 1366, 20

İsmail Erton (2012), Akademik Yazım Danışma Merkezi (AYDAM), Atılım Üniversitesi, İz Dergisi, Ankara, 15, 60-61

İsmail Erton (2012), Çevirmenlik Eğitiminde Dilbilimin Rolü ve Önemi, Cumhuriyet Bilim ve Teknoloji Dergisi, Ankara, 1326, 20

İsmail Erton (2011), Bilim, Araştırma ve Biz, Atılım Üniversitesi, İZ Dergisi, 12, pp.42-43

İsmail Erton (2008), The Tale of Two Tales: The Use of L1 in L2 Teaching, Atılım University, Library E-Bulletin, June

Sanat Faaliyetleri

  • Akademik Yazım Danışma Merkezi (AYDAM) - Marka Tescil/Patent / Türk Patent Enstitüsü- No: 2013028787, Atılım Üniversitesi, Ankara, 2014
  • Akademik Yazım Danışma Merkezi (AYDAM) - İsim Hakı / Kültür ve Turizm Bakanlığı -, Atılım Üniversitesi, Ankara, 2013